torsdag den 6. november 2014

Fårekyllingernes afslutning hos mig.

Da jeg ikke var særlig tryg ved at have alle de små udifinerlige insekter, som jeg kun kunne se med en lup, inde i mit bryggers. Har jeg valgt at videregive dem til Anne-Mette fra studiegruppen som gerne ville overtage fårekyllingerne og div. 

Og til mit lille forsøg med leverpostej og honning, ser det ud til at fårekyllingerne godt kan lide leverpostej og ikke bryder sig om honning.

Der var stor interesse fra Victor og de børn som nu har haft på besøg, så ingen tvivl om at det er en god lærlings proces at have dyrehold for børn. 

Vi vil i stedet kaste os ud i et orme-projekt, hvor vi får bygget en kasse til dem i weekenden. 

1 kommentar:

  1. Hejsa

    jeg kan forstå du kaster dig over ormehold - fint :-) Jeg mangler at du og din gruppe aflevere jeres emne + litteratur til godkendelse i Bb VNT,net - afleveringer

    Vh Ida

    SvarSlet